fAn

July 17, 2012



Oh yes, this is the only way to survive the florentine heat.
And above all, I find fans very chic. I really want to show you one of them that I've left in Feltre, it's my favourite one, I am sure, you'll love it.
This is an amazing tip for the hot weather, I have to thank my cousin Luisa for it. (I'll introduce her soon).

Eh sì, questa è l'unica maniera per sopravvivere nel caldo fiorentino.
Ma soprattutto io credo che i ventagli siano veramente chic. Non vedo l'ora di mostrarvene uno che ho lasciato a Feltre, sono sicura che lo adorerete anche voi.
Questa è una fantastica dritta contro le alte temperature, io devo ringraziare mia cugina Luisa per questa meravigliosa idea (ve la presenterò presto).








You Might Also Like

10 commenti

  1. luisa nena....c'è qualcosa che ancora questa due non sanno!:):=)
    bellissime! mi dispiace che per colpa dell'esame non posso sfruttare la casina di mia sorella per qualche giorno e la vostra dolce compagnia

    ReplyDelete
  2. Lovely

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. You look stunning. Adore this. Amazing post, love. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest post for LaurenConrad.com. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I'll surely have a look

      Delete
  4. this is the only way to survive in spain too! :D
    G

    ReplyDelete
  5. che dire....approvo in pieno!!!ne ho appena ordinati tre nuovi su ebay di ventagli!!!troppo comodi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ecco il mio mentore di ventagli...

      Delete
  6. You look amazing, dear! I love your blog and style!! :)) Following!

    xx

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Instagram

CLOSE