gLimpSE Of orANGe

November 26, 2012



Yeah, I think it's a Tight-period!!! I found out that these orange ones have perfectly the same tone of my knitted vest. And this vest has the same brown-colour of a wool-sweater. I mixed everything together and ta-dan, here you are.

Sì, penso proprio che sia per me un periodo pro calze!!! Ho scoperto che queste arancioni si abbinavano perfettamente al mio gilet lavorato a mano. E questo gilet aveva lo stesso color marrone di un un'altra maglia di lana. Ho mixato il tutto e ta-dan, ecco a voi il risultato.

Vest: Handmade
Sweater: Pepe Rosa
Skirt: Vintage
Tights: Calzedonia
Sneakers: Benetton












You Might Also Like

15 commenti

  1. Adoro la gonna!!!!e c'hai azzeccato in pieno!arancione IDENTICO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. merito del rifornimento di calze dell'anno scorso....

      Delete
  2. me gusta mucho!

    ReplyDelete
  3. Great mix I like your leggins! orange is great color!w
    www.heartinthecloud.com

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. vero?! io le ho riscoperte appena da un anno, da non sottovalutare

      Delete
  5. It so nice to see you wearing some coloured tights!

    ReplyDelete

Instagram

CLOSE