pASswORD: StarLigHt PartY

November 26, 2012



I told u the medicine was partying!!!
I went to the Starlight party with Paola, Ioanna and Besi.
It was located in the Privè of a Florentine disco: the Yab. The name of the Privè is Sophie; for those who follow me on facebook: that's the reason why I had a new tatoo this morning.

Ve l'avevo detto che la medicina sarebbe stato festeggiare!!!
Sono stata allo Starlight Party con Paola, Ioanna e Besi.
Era ospitato nel Privè di una discoteca fiorentina: lo Yab. Il nome the Privè è Sophie; per quelli che mi seguono su facebook: ecco il motivo del mio nuovo tatuaggio sta mattina.


Shirt: Vintage
Shorts: Intimissimi
Tights: Calzedonia
















You Might Also Like

14 commenti

  1. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mi piace l'ironia che si respira da te! Ti seguo!

    Ubique Chic, H2O Fashion added

    ReplyDelete
    Replies
    1. grazie cara, uno dei migliori commenti che mi abbiano fatto!!!

      Delete
  3. Indeed the best medicine!! LOL.
    Looks fun wherever u went.

    ReplyDelete
  4. figo il vestito di ioanna!!!e la foto di paola con i led mi piace tantissimo!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Una delle poche che siamo riuscite a fare stando immobili tutte e due...

      Delete
  5. Nice post and blog !
    Let's follow each other

    http://cantellyou.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram

CLOSE